5 Temmuz 2009 Pazar

le petit yubbié


artık size dükkanımızdan bahsetme zamanım geldi!
sevdiceğim ve ben (ki sevdiceğim başka bir konudur sizlere anlatacağım) yaptığımız oyuncakları bir marka altında birleştirmeye karar verdik. isimlerine "le petit yubbié toys" dedik.
ismin hikayesi şöyle çıktı aslında, ben bir gün iletişim platformlarından bir tanesinde yubbie diyeceğime yubbié dedim. sonra o kadar çok kullanmaya başladım ki bunu, arkadaşlarım "le petit prince" sevgim de sayesinde bana "le petit yubbié" demeye başladılar. tabii ki bu sevinme nidası sevdiceğime de bulaştı, ve olaylar gelişti. ama çok da iyi oldu.
sevdiceğimle bir gün gaza geldik, bir tükkan açtık etsy de. sonra kendisi hızını alamadı, bir site de aldık. site üzerinde daha çok uğraşacağız ama şimdilik direk etsy'deki tükkanımıza yönlenmiş durumda.
he bu arada unutmadan eklemeliyim ki, bir teşekkür serdar'a borçluyuz. serdar bize mükemmel bir logo yaptı. her gün bakıp bakıp mutlu oluyoruz. bundan daha iyisi gerçekten olmazdı, olsa da bizi anlatmazdı. logoyu yazımın başında görmüşsünüzdür zaten (:
bir teşekkür de sevdiceğime; daha yaptığı/yapacağı şahane oyuncakları koymadı tükkana. ama bütün her şeyiyle ilgileniyor, benim yetişemediğim yerde hemen hallediyor her şeyi. ben hiçbir şey demeden, koşuşuyor, logolar yaptırıyor, siteler açtırıyor.
teşekkürler ki!

ilk satışımızı yaptık 3 temmuz gecesi. dün de güzel bir teklif aldık. umarım her şey böyle gitmeye devam eder. umarım yaptıklarımız, bizim kadar oyuncakları ya da oyuncak yapmayı seven insanların eline gider.
işte böyle, merak ettiyseniz sitemiz budur;
http://lepetityubbie.com/

1 yorum:

lunchweek dedi ki...

<3

dayanamadım.

Yorum Gönder